tiistai 7. kesäkuuta 2011

Huh hellettä!

Mikä kuumuus! No, jospa yötöissä vähän viilenisi. Lomaviikkoni on siis lusittu ja kohtapiakkoin täytyy alkaa orientoitua työ-yöhön.

Olen kutonut ahkerasti ja "mummusukkia" on valmistunut 2 paria ihan pienessä ajassa. Onneksi pääsee töihin huilaamaan, alkaa ranteet ja kämmenselät olla aika lailla kipeät. Minulla on kyllä rannetuki, mutta sen kanssa on kurja kutoa.

Meinasin tänne laittaa vähän kuviakin sukkasista, mutta kuvankäsittelyohjelma nohevana hävitti kuvani käsittelyvaiheessa, argh! Kuvailen huomenna vaikka uusiksi, enää ei jaksa alkaa virittelemään.

Olen kokeillut nyt ensimmäistä kertaa bambulankaa (Hjertegarn bamboo stroempegarn) ja se on kyllä ihanaa lankaa, niin pehmoista ja mukavasti liukuu puikoilla.

Olen saanut lisäksi ukaasin kutoa Terolle ja kaverilleen Väinämöiset pipot ja villasukat Norjan reissulle. Jostain nyt sitten pitäisi kehittää vähän ohjetta mistä alkaa tikutella, sukat ajattelin tehdä tuosta ihanasta bambulangasta, tietää taas reissua lankakauppaan :).

1 kommentti:

  1. Moikka! Mulla on kanssa bambulankaa puikoilla ja on kyllä miellyttävää neuloa :) Teen huivia, vaihteeksi, kun tuntuu, että neulomisessa on nyt tällainen piposukka- kausi.

    VastaaPoista