tiistai 15. marraskuuta 2011

Tonttu Torvisen työpajalla

Varsinainen torvelo täällä siis työpajailee. Olen aloittanut ja purkanut Lacy Baktuksen tänään ainakin 4 kertaa, eivätkä sukatkaan meinaa olla mielen mukaisia. Huokaus. Se on varmaan tämä pimeys ja unettomuus, joka tekee minusta, normaalisti aika suurpiirteisestä tyypistä, järkyttävän nipon. Hohhoh. No, pistetään nyt kuitenkin näytille, että mitä täällä olen väkertänyt.


Tässä siis kovasti alkutekijöissään oleva Lacy Baktuksen alku. Kyllä se kait siitä vielä alkaa muistuttaa mallia :D.



Ruska-sukat. Olen tämänkin jo kertaalleen purkanut, vaihtanut puikkokokoa, mutta silti tietyt jutut häiritsee. Toki voi olla, ettei Janne-lanka ole omiaan tähän mallineuleeseen.

Ja sokerina pohjalla kahdet vauvan sukat. Näiden neuleiden ulkonäköön olen oikein tyytyväinen. Valmistuivatkin päivässä, parissa.


Malli: Marttojen vauvasukat (rav-link)
Lanka: Novita Wool
Langanmenekki: 22 g
Puikot: 15 cm Knitpro cubics 3.00 mm



Malli: Ruttusukat vauvalle (rav-link)
Lanka: Novita Wool
Langanmenekki: 30 g
Puikot: 15 cm Knitpro cubics 3.00 mm

Kävin tänään Ikeassa ja ostin isoja säilytyslaatikkoja langoilleni, olen tässä hieman raivannut tilaa vierashuoneen kaappiin laatikoille. Raivaamista kyllä vielä riittää, jos meinaan pitää uteliaat kissat pois laatikoista. No, jatkan harjoituksia huomenna.

2 kommenttia: