torstai 31. toukokuuta 2012

¡Visca Catalunya!

Pala Katalonian aurinkoa ystävälle. Perusvillasukka-linjalla mennään; sileää neuletta, nilkkaresori, tiimalasikantapää ja tavan kärkikavennukset. Vähemmän kikkailua, enemmän väriä ja lämpöä. Toimii!



Koko: 42-43
Lanka: Vuorelman Veto
Menekki: 110 g
Puikot: Lyhyet sukkikset 2.75 mm

Olen koittanut haeskella kadoksissa olevaa sukantekomotivaatiota näiden sukkien myötä. Ei se ihan vielä löytynyt, vaikka tätä projektia olikin erikoisen kiva tehdä :).

Luuttujakin olen innostunut tekemään. Tapsalta hankitut luuttulangat on jo yhtä lukuunottamatta tuhottu ja uusiakin soveltuvia lankoja tilattu ja niitäkin jo tikuteltu muotoonsa. Muutamasta sain kuvan otettua, suurin osa on jo käytössä.



Tassuluuttu: Hjertegarn Blend Bamboo
Apilaluuttu: Gjestal Føn
Lehtiluuttu: Smc Catania
Kissaluuttu: Smc Catania

6 kommenttia:

  1. Onpas vain pirtsakat sukat! :o)
    Nuita tiskirättejä mieki olen tehny, en tosin ihan lähiaikoina. Mie en vain ole jaksanu juuri mitään ohjetta seurata, helpommalla ko olen halunu päässä niin yksinkertanen helmineule (tai jopa kahen kerroksen helmineule!) on ollu helppo. Mutta kuinka kivoja siis nämä on ko vähän panostaa! Tykkään tuosta apilasta erityisesti. :o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi luuttujen ohjeet on tositosi helppoja, ja niitä on pilvin pimein Ravelryssä. Kokeilemaan vaan :)!

      Poista
  2. Oi, mitkä aurinkosukat!
    Ja rätit tuo aina vähän lisäpirteyttä keittiöön. :)

    VastaaPoista
  3. Kauniit ja värikkäät sukat olet neulonut! Nuo luutut ovat ihania, minäkin olen tehnyt tuon kissan ja nyt innostuin etsimään ohjeet tuohon tassuun ja apilaan. Kiitos vinkistä! Olen vielä kovin noviisi tuolla ravelryssä :)

    VastaaPoista
  4. Ihanan aurinkoiset sukat! Apila on kiva ja tietenkin tassu:-)

    VastaaPoista