tiistai 12. kesäkuuta 2012

Paraphernalia

Työkaverini Reetta tilasi parit sukat minulta tuossa kevään korvalla, tässä nyt juuri valmistuneena tilauksista toinen pari. Olen useasti tätä sukkamallia katsellut, ja vasta nyt sain tilaisuuden tehdä nämä sukat. Malli ei ihme kyllä kauheasti kolahtanut. Tuskin tulee enää tätä mallia tehtyä toista kertaa. Mutta, tässä ne nyt ovat, vihdoin ja viimein valmiina :).



Malli: Paraphernalia (Ravlink)
Lanka: Drops Fabel
Menekki 75 g
Puikot: Lyhyet sukkikset 2.25 mm
Detaljit: Ohjeesta poiketen tiimalasikantapää, kärjessä sädekavennus
Fiilis: Pitkä, kuin nälkävuosi

Ja nyt sitten sen toisen sukkaparin kimppuun, malli on varsin hurmaava ja mallineule on älyhelppo ja kivannäköinen. Siitä myöhemmin lisää :).

6 kommenttia:

  1. Kaikki mallit ei vaan kolahda, eikä tunnu hyvältä. Mutta nätit tuli, niinkuin Paraphernalioista mielestäni aina. Mä olen neulonut niitä jo kolmet ja tykkäilen kovasti. Musta se malli istuu jalkaan oikein mukavasti.

    VastaaPoista
  2. Sieväthän nuo ovat! Minä tykkäsin mallista, yhdet oon kutonu, ne jotenkin istuu jalkaan hyvin.

    VastaaPoista
  3. Todella kauniit! Oon kerran alottanut Paraphernaliat, mut purin, kun ei ruvennut maistumaan. Pitäis joskus varmaan kokeilla uudestaan!

    VastaaPoista
  4. Olen ihaillut tuota mallia, mutten vielä ole saanut aikaiseksi.

    VastaaPoista
  5. Jotkut mallit ne vaan neuloessa tökkii, vaikka valmis tuotos olisi kuinka kaunis. Kauniit nimittäin ovat nämä sukat!

    VastaaPoista