keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Hiilinen jalanjälki

Paksuille villasukille tuli äkillinen tarve, kun Tero sai kutsun viettämään pitkää viikonloppua pohjoiseen kaverinsa luokse. Sukat valmistuivat äkkiä ja passaavat uusiin vaelluskenkiin mainiosti! Syys on saapunut ja kuvatkin taitavat olla vähän hämäriä, sen siitä saa kun kuvaa hiilenharmaita sukkia samanvärisessä ympäristössä.



Hiilinen jalanjälki (Rav-link)
Malli: Perussukka
Koko: 43
Lanka: Viking Raggen
Menekki: 150 g
Puikot: 3.50 mm

Lanka on minulle aivan uusi tuttavuus, ostin kokeeksi kerän Lankamaailmasta. Olin yllättynyt, kuinka pehmoista lanka on! No, kyllä siihen vähän rouheutta tuli neuloksen myötä. Lanka on aika paksua, 225 m / 150 g. Koskapa nämä sukat tehtiin nimenomaan vaelluskenkiin sopiviksi, piti niiden olla napakat ja hyvin istuvat. Siksi valitsin hieman pienemmät puikot. Ja kuten näkyy, se kannatti! Sukat istuvat kuin hanska käteen ja ovat kuulemma oikein miellyttävän tuntuiset jalassa. Vartta sukissa on 25 cm, tiimalasikantapää ja nauhakavennus. Koko kerä meni!

Ilokseni olen saanut tunnustuksen, kiitos Pinni ja Ulla! Tällä kertaa en jaa tätä post-it-lappusta eteenpäin, mutta mukaansa sen saa napata, jos on ilman tunnustusta jäänyt.

3 kommenttia:

  1. Komeet sukat. Noilla kelpaa vaeltaa.
    Arvaas - mä sain sen orkidean uudestaan kukkimaan:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Susu! Oi vitsit, hieno homma, mä en ole ikinä saanut orkideaa kukkimaan! Kiva, että siitä on iloa sulle! :)

      Poista