tiistai 25. syyskuuta 2012

Seilori

Työkaverini Suvi tilasi minulta kasan sukkia, heidän kotitalonsa on vanha ja lattiat kylmät. Joten, tässä ensimmäinen pari puikoilta. Vihdoin ja viimein pääsin kokeilemaan tätä TiiQ:n suunnittelemaa mallia. Tietysti ohjetta voisi ihan ajatuksella lukea, ennen kuin lähtee huutelemaan suureen ääneen ettei millään hiffaa... Valikoin kahdesta vaihtoehdosta vihreät sukat. Palmikko miellyttää kovasti silmääni ja täytyy kyllä kehaista, että pienistä alkuvaikeuksista huolimatta sukkien ohje on oikeasti nerokas! Tykkään ja olen lopputulokseen tyytyväinen.



Merenkulkija
Koko: 42
Lanka: Viking of Norway Ville
Menekki: 134 g
Puikot: 3.25 mm lyhyet knittarit

11 kommenttia:

  1. Täs mä ole samaa mieltä sun kanssa, että huikee malli ( kummatkin Merenkulkijat olen tikutellut. Ittelleni ne toiset ja nämä lyhyemmällä mallikerralla lahjaksi. -Mitä muuten tykkäät lyhyillä puikoilla neulomisesta?

    Sukkien ja lapasten neulominen on vaan mun juttu. Jos mä haluun kertoo jollekin ihmiselle, että se on spesiaali niin väännän sukat.

    iloista sukkailusyksyä.

    -siperoinen-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lyhyet puikot on mulle ihan must! Ei ole kädet ollenkaan niin kipeiksi, kuin tavismittaisilla neuloessa. Mukavaa syksynjatkoa sinullekin :).

      Poista
  2. Todella kauniit! Palmikot asettuu kauniisti jalkaa vasten. Mii laik =)

    VastaaPoista
  3. Voi kun kauniit! Mahtava meren värikin sukissa :)

    VastaaPoista
  4. Hienot!
    Nämä on jo toiset merenkulkijat, jotka bongasin tänä aamuna. Piti jo laittaa itsellekin to do -listalle!

    VastaaPoista
  5. Oikein pirteät ja kauniit! Viime aikoina blogeissa onkin näkynyt toinen toistaan kauniimmat värisiä Merenkulkijoita... :)

    VastaaPoista
  6. Kaunis malli! Kumpa minultakin joku tilaisi kasan sukkia:)

    VastaaPoista
  7. Kauniit sukat. Nämä on omallakin (loppumattoman pitkällä) listalla. Kyllä mä ne vielä joskus neulon.

    VastaaPoista
  8. Kiitos teille kaikille ihanille!

    VastaaPoista
  9. Haha, naurattaa tuo, että ensin vinkuu kun ei millään hiffaa ja sitten vasta tulee luettua ohjetta. Mulle on käynyt samoin niiiiin monta kertaa. :D
    Nää on kauniit Merenkulkijat, tulee hinku tehdä itsekin moiset. Taas.

    VastaaPoista