torstai 3. maaliskuuta 2016

Artisokan lehdet

Olen koittanut saada jonkinlaista järjestystä kaaoksen vallassa olevaan lankavarastooni. Sattuipa sitten käteeni yksi varaston vanhimmista langoista. Tarkkaa muistikuvaa ei ole, mistä olen tämän langan hankkinut, todennäköisesti se on saatu isältä, koska Austermann Step.


Minulla ei ollut mitään suurempaa halua neuloa tätä lankaa, värikin on melko lailla ei-lottamainen. Olin kuitenkin juuri lisännyt Ravelry-suosikkeihini sukkamallin, jota halusin kokeilla neuloa ja tämä lanka yksivärisyydellään kelpasi tarkoitukseen.


Malli oli ihan vekkuli neuloa. Neuloin kakkosen puikoilla ja lopputulos on melko napakka. Todennäköisesti 2.25 millisillä olisi jo ollut aavistuksen iso lopputulos.


Kivat sukat tuli, mutta väri ei ole yhtään minun. Lahjalaatikkoon siis pääsevät. Pieniä kommelluksiakin sattui näitä neuloessa, mutta ei mitään kovin vakavaa tai lopputulokseen vaikuttavaa. Kuvio on kovin sievä, saatan neulaista tämän mallin toisenkin kerran. :)

Lanka: Austermann Step
Puikot: 2.00 mm

2 kommenttia:

  1. Ohje meni jemmaan het' oitis! Onpahan todella kiva toi takaosa, vaikkein etuosassakaan mitään vikaa ole.

    VastaaPoista
  2. Kiva malli, minunkin piti napata ohje heti talteen :)

    VastaaPoista